iMieszkaniec

iMieszkaniec.pl – platforma ułatwiająca mieszkańcom zgłaszanie awarii bądź usterek dotyczących części wspólnych, zamieszkiwanej nieruchomości. Zapewnia pełną obsługę zgłoszeń mieszkańców bez konieczności bezpośredniego kontaktu z administracją.

Zachęcamy do założenia konta iMieszkaniec na platformie, które pozwoli:

  • dodawać zgłoszenia o usterkach i awariach w Twoim lokalu 24h na dobę,
  • mieć stały dostęp do informacji o aktualnym statusie zgłoszenia i postępie w realizacji,
  • otrzymywać powiadomienia ostrzegawcze np. o przewidywanym braku wody czy prądu.

Po zarejestrowaniu konta, zgłoszenia możemy dokonywać za pośrednictwem strony internetowej, klikając w ikonę:

Zgłoszeń można dokonywać również bezpośrednio na stronie iMieszkaniec.pl lub pobrać darmową aplikację iMieszkaniec na telefon ze Sklepu Google Play lub App Store.

Na wszelkie pytania związane z założeniem konta i użytkowaniem platformy iMieszkaniec.pl odpowiedzą pracownicy obszaru technicznego i eksploatacji. Zapraszamy do kontaktu z administracjami osiedli.

Jeżeli nie posiadasz konta w serwisie iMieszkaniec – zgłoś awarię kontaktując się z Administracją Twojego Osiedla.