Kontakt.

Wybierz jednostkę z którą chcesz się skontaktować.
Zadzwoń lub napisz, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Administracja Osiedla Centrum
ul. Kośnego 31b, 45-056 Opole

tel. 77 453 66 16
e-mail: centrum@osm.opole.pl

Godziny pracy Administracji:
Poniedziałek: 7:30 – 15:30
Wtorek: 7:30 – 16:30
Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 15:30
Piątek: 7:30 – 14:30

Pogotowia dźwigowe

Od godziny 8:00 do 16:00: 77 441 03 60
Całodobowe: 662 257 755
ul. Kościuszki 3-11 – 800 707 401 lub 22 54 92 100 (Schindler Polska)

Pogotowie hydrauliczno-gazowe

Zakład Instalacyjno-Budowlany “Rak-Bud” K. Rak: 533 369 023
Od poniedziałku do piątku – 15:00 – 7:00
Sobota – niedziela – święta – całodobowo

Pogotowie elektryczne

Instalacje Elektryczne “Elektro-GG” G. Gogolok: 692 750 474
Od poniedziałku do piątku – 15:00 – 7:00
Sobota – niedziela – święta – całodobowo

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Administracja Osiedla Chabry
ul. Chabrów 50a, 45-221 Opole

tel. 77 455 84 48
e-mail: chabry@osm.opole.pl

Godziny pracy Administracji:
Poniedziałek: 7:30 – 15:30
Wtorek: 7:30 – 16:30
Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 15:30
Piątek: 7:30 – 14:30

Klub Chaberek

Pogotowie dźwigowe

Od godziny 8:00 do 16:00: 77 441 03 60
Całodobowe: 662 257 755

Pogotowie techniczne - Chabry, Górska i Wilsona

Od godziny 15:30 do godziny 7:30 i w dni wolne od pracy oraz w święta całodobowo: 608 505 008

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Administracja Osiedla Dambonia
ul. Dambonia 16, 45-860 Opole

tel. 77 474 29 21
e-mail: dambonia@osm.opole.pl

Godziny pracy Administracji:
Poniedziałek: 7:30 – 15:30
Wtorek: 7:30 – 16:30
Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 15:30
Piątek: 7:30 – 14:30

Klub Feniks

Pogotowie techniczne - dla Osiedla Dambonia

Zakład Remontowo-Budowlany BAHA S.C.: 798 526 768
Od poniedziałku do piątku – 15:00 – 19:00

Pogotowie hydrauliczno-gazowe

Zakład Instalacyjno-Budowlany “Rak-Bud” K. Rak: 533 369 023
Od poniedziałku do piątku – 19:00 – 7:00
Sobota – niedziela – święta – całodobowo

Pogotowie elektryczne

Instalacje Elektryczne “Elektro-GG” G. Gogolok: 692 750 474
Od poniedziałku do piątku – 19:00 – 7:00
Sobota – niedziela – święta – całodobowo

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Administracja Osiedla Ozimek
ul. Księdza Kałuży 17, 46-040 Ozimek

tel. 77 402 65 03
e-mail: ozimek@osm.opole.pl

Godziny pracy Administracji:
Poniedziałek: 7:30 – 15:30
Wtorek: 7:30 – 16:30
Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 15:30
Piątek: 7:30 – 14:30

Pogotowie techniczne - dla Osiedla Ozimek

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Administracja Osiedla Zaodrze
ul. Prószkowska 39A, 45-710 Opole

tel. 77 474 50 71
e-mail: zaodrze@osm.opole.pl

Godziny pracy Administracji:
Poniedziałek: 7:30 – 15:30
Wtorek: 7:30 – 16:30
Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 15:30
Piątek: 7:30 – 14:30

Klub Zaodrze

Domofony

Anteny zbiorcze

Pogotowie dźwigowe "EURO-DŹWIG"

Całodobowe: 662 257 755

Zakład Obsługi Osiedla "WIK-TYM"

W godzinach 7:00 – 19:00 w dni robocze: 602 109 222

Pogotowie techniczne hydrauliczne

W godzinach 19:00 – 7:00 oraz w dni wolne od pracy: 533 369 023

Pogotowie techniczne elektryczne

W godzinach 19:00 – 7:00 oraz w dni wolne od pracy: 692 750 474

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Administrator strony

Jeżeli masz do nas jakieś pytania lub uwagi, jesteśmy do Twojej dyspozycji we wszystkie dni robocze. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy widoczny obok.

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Rada Nadzorcza

Formularz kontaktowy

Administratorem danych osobowych jest OSM „Przyszłość” w Opolu. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, które wynikają bezpośrednio z ustawowych zadań spółdzielni zawartych w Art. 1 ust. 3 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu: Spółdzielnia ma obowiązek zarządzania nieruchomościami stanowiącymi jej mienie lub nabyte na podstawie ustawy mienie jej członków oraz postanowieniami Statutu.

Dane osobowe w postaci numeru telefonu, adresu email i adresu do korespondencji, których podanie jest dobrowolne, przetwarzane są w celu ułatwienia szybkiego i sprawnego kontaktu w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami.

Pełna treść informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępna jest w Klauzuli Informacyjnej znajdującej się na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://osm.opole.pl/ w zakładce Ochrona Danych Osobowych.

Zarząd Spółdzielni
ul. Katowicka 23, 45-061 Opole

tel. 77 453 86 01
fax: 48 77 540 55 29
e-mail: sekretariat@osm.opole.pl
e-mail: ksiegowosc@osm.opole.pl
e-mail: kadry@osm.opole.pl

Godziny pracy Spółdzielni:
Poniedziałek: 7:30 – 15:30
Wtorek: 7:30 – 16:30
Środa: 7:30 – 15:30
Czwartek: 7:30 – 15:30
Piątek: 7:30 – 14:30

Kasa otwarta w godzinach:
Poniedziałek: 10:00 – 14:00
Wtorek: 11:30 – 16:00
Środa: 10:00 – 14:00
Czwartek: 10:00 – 14:00
Piątek: 10:00 – 14:00

Numer głównego rachunku bankowego OSM Przyszłość:
19 1020 3668 0000 5802 0010 2541 – PKO BP SA